Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Nowy rzecznik konsumentów: Zakupy róbmy z głową

W sklepach ruszyły noworoczne wyprzedaże. Zasady reklamacji towarów nie zmieniają się, ale nie każdy o tym wie.

- Przeceniony produkt można przez dwa lata reklamować na tych samych zasadach, co pozostałe towary - mówi Marcin Majnusz, Powiatowy Rzecznik Konsumentów, który niedawno objął tę funkcję.

Możemy żądać bezpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, ale nie możemy go zwrócić, choć są sklepy, które dopuszczają i taką ewentualność. Zakupy powinny być więc przemyślane. Druczki reklamacyjne znajdziemy u sprzedawcy.

- Pamiętajmy, że nie możemy zostać odesłani do producenta. Reklamacji dokonujemy bezpośrednio w sklepie, który sprzedał nam dany towar - podkreśla Marcin Majnusz.

W przypadku problemów szukajmy pomocy u Powiatowego Rzecznika Konsumentów, który czeka na mieszkańców w poniedziałki od 8.00 do 16.00, a we wtorki od 8.00 do 15.00. Marcina Majnusza znajdziemy na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu.

AL

Brak opisu obrazka

Wersja XML